Хари ти написа толкова много неверни неща за толкова кратко време, нямащи нищо общо с темата, че направо си за медал
.
Навсякъде пишеш, че било геометрия дори елементарна а сега изведнъж се сети че е физика, но май някой ти подсказва.
Няма нищо логично в предположенията, които си написал.
Товар в краищата на крилата увеличава времето за реакция при подаване на команда за завой, тоест делтапланера става устойчив по надлъжната ос, повишава му се напречната устойчивост. Но никой не го иска това, в цял свят борбата е как да се олекоти максимално крилото в краищата, а не да се товари допълнително. Делтапланерът си има прекалено добра напречна устойчивост конструкторите нарочно я намаляват.
Проблемът при делтата е при тангажа Хари. Делтата е много чувствителна по напречната си ос, това е проблема и той се решава с множество малки хитрини в аеродинамиката. Нo няма да описвам какво аз използвам, за да си тунингирам крилото и да го направя по чуствително и по-малко устойчиво от фабричното - и така да променя handling (управляемостта) както на мен ми харесва.
Не е приложимо при парапланерите.
Тук Ники зададе въпрос за влиянието на крилното натоварване върху надлъжната устойчивост, а не върху напречната.
Такъв беше въпросът Хари.
Влияние в известен смисъл има и то се обяснява със законите на физиката, а не на геометрията.
Ти се впусна в разни догатки и предположения, че чак стигна и до светлините скорости.
Спри се малко Хари все пак не си магьосник.
Вижда се че имаш огромно желание да даваш акъл и да бъдеш приеман на сериозно, но все пак трябва да отваряш учебниците и да четеш от време на време.
Двойка за неверните неща..
Двойка за това, че се опитваш да даваш акъл в област в която си изключително бос.
Е за това трябва да има контрол, курсове и изпити.
Ако имаше контрол щеше да си кажеш стихотворението наизуст, а не да правиш смешни догатки.
Bye Bye Хари