Шокиран съм. Ама много. По принцип следя аферата Боинг и понеже не знаех къде да я вкарам за да чуя мнения -избрах маняна. Понеже все пак е парапланеристки форума, някак си измислих някаква анология с тема която не ме интересува вече, защото е минало фолдинг лайнс... и какво излиза. за боинг нищо...
DVD написа:
Разбира се, че ще се върнат. Няма как напредъка в каквото и да е да бъде спрян! Напредъка в стабилността на крилата в последните години е огромен и видиш ли защото не можеш да го колапсираш - не можеш да го сертифицираш.
Хахахахахаххахахаххахахахаххаха това е тотална глупост. Разбира се някви PR кинти са похарчени за да се манипулират лековерните... Bozone==Господ.
Но, според този репорт Ozone Rush3 няма никакъв проблем да се колапсира за сертификация, просто колапсиран така се вързва и то системно, което е вече проблем за сертифицирането. Самото крило в бг има три инцидента с отваряне на запасен след вързване. Което на практика означава, че има смисъл от сартификацията и тя върши работа.
https://www.dhv.de/en/safety/safety-tests/ltf-a-and-b-class-saftey-check-part-1/DVD написа:
Това е върховната простотия! Прилича ми на доводите с които църквата едно време е отхвърлила първите чадъри: "Щом Господ е решил да се намокриш - кой си ти че да му се противопоставяш!?"
Ами то по тази логика ако Господ е решил, че трябва да замръзнеш от студ - кой си ти че да му противоречиш - ходи си гол през зимата и до където стигнеш....
Не знам какъв гспод те гони, но аз знам "Стопанката на господ". Ако си си направил труда да се запознаеш с религията си, ама не тая, а старата Българска религия, ще видиш, че за Българите - 'господ' е Слънцето и Небето, не исус и никаква църква и попчета не се вписват там.
DVD написа:
Като се погледне в по-голям мащаб - всяко нещо което е излишно (не носи никаква полза) - отпада. Така ще стане и с ненужните сертификации. Или ще отпаднат напълно или ще станат полезни.
това не е баш така. всяко крило лесно може да се сартифицира като EN-D. Бузон могат лесно да си сартифицират всички крила като такива и да си ги продават без проблем. Защо не го правят? Защото ще е мега блъф. Вместо това покорно се конформират.
Относно Боинг - работата там е ясна - вече говорят за спиране на производството...