Наистина е жалко когато си отива млад човек по нелеп начин. Всички фатални инциденти на които съм бил свидетел са били на пилоти с нулев опит ,или до две години полетен стаж.Мога смело да кажа ,че в случаите възраста на крилата е била без значение.Дори нещастните случаи със съвсем нови единички съвсем не са малко.Това което на мен ми прави впечатление е че масово новоубучените пилоти незнаят как да използват запасния и нямат нагласата за използването му като разчитат основно на "стабилната си единичка".Наскоро тактично се опитах да посъветвам колега да излети в по-късния следобет(беше му втори полет от Витоша)и само дето не ми каза "абе ти луд ли си ,всички летят а аз да чакам,вчера летях и нямаше никъкви проблеми"Ама то човек трябва да изстрада това дето му говориш иначе неможе да те разбере.(докато не е свършила торбата с късмета). Немалък принос за инциденти има и манията да се прави акро от пилоти дето гледат много клипчета. Да си призная незнам да има фатален инцидент в БГпри нормален полет от турболенции или термично мачкане на крилото.Винаги крилото се е възтановявало или пилота се е справял(без роторите).Е сигурно има и изключения ,но това са фактите.
_________________ Александър Игнатов не робувам на марка- летя с каквото ми падне
|