SkyNomad
http://www.forum.skynomad.net/

Изпарашутиране в дъжд
http://www.forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=6&t=10880
Страница 2 от 4

Автор:  niki [ Вто Юни 01, 2021 8:31 am ]
Заглавие:  Re: Изпарашутиране в дъжд

Пилота бе за асистирано летене при мен и бе дошъл със собствена екипировка, но сбруята му нямаше спийд система. Не съм го карал да прави уши. Накарах го да снижи със спирала от която излезе нормално. После като парашутираше мислех, че прави Б срив. Казвах му да пусне спирачките, защото се заблудих от трептенето на изходящият ръб. Мисля, че скоростта му бе малка за бързо отваряне на запасен, особено в дъжд.

Автор:  DVD [ Вто Юни 01, 2021 9:39 am ]
Заглавие:  Re: Изпарашутиране в дъжд

Като нямаш спийд-система и изпаднеш в парашутиране - излизането е с дърпане на А-коланите.

Автор:  Viper_Weasel [ Вто Юни 01, 2021 10:43 am ]
Заглавие:  Re: Изпарашутиране в дъжд

DVD написа:
Като нямаш спийд-система и изпаднеш в парашутиране - излизането е с дърпане на А-коланите.

Само малка поправка - не с дърпане на А коланите (надолу) а с бутане на А коланите напред - има съществена разлика. Дърпането надолу кара само А линията да слиза надолу и може да усложни ситуацията с челен тък при ниска скорост, бутането напред активира полиспастната система и навежда цялото крило (А, В и С линии).

Автор:  DVD [ Вто Юни 01, 2021 11:16 am ]
Заглавие:  Re: Изпарашутиране в дъжд

Viper_Weasel написа:
DVD написа:
Като нямаш спийд-система и изпаднеш в парашутиране - излизането е с дърпане на А-коланите.

Само малка поправка - не с дърпане на А коланите (надолу) а с бутане на А коланите напред - има съществена разлика. Дърпането надолу кара само А линията да слиза надолу и може да усложни ситуацията с челен тък при ниска скорост, бутането напред активира полиспастната система и навежда цялото крило (А, В и С линии).


Точно така - трябваше да уточня! Дърпането е добре да е напред защото освен другото, дава възможност да направиш всичко по-прецизно.

Това цялото нещо трябва първо да се оттренира над вода поне няколко пъти!

Автор:  Милен [ Вто Юни 01, 2021 11:22 am ]
Заглавие:  Re: Изпарашутиране в дъжд

Пилот за който спиралата е нещо специално :))))
Купил си последен модел високо EN B!!!!
Не си е прочел дори упътването...
Това обяснява всичко

Автор:  Djubaca [ Вто Юни 01, 2021 7:56 pm ]
Заглавие:  Re: Изпарашутиране в дъжд

niki написа:
:-)
Прочетете Forward motion и ако имате въпроси питайте :-)
http://skynomad.com/articles/beginners- ... amics.html


Изображение

Автор:  Djubaca [ Вто Юни 01, 2021 8:02 pm ]
Заглавие:  Re: Изпарашутиране в дъжд

Изображение

Автор:  Djubaca [ Чет Юни 03, 2021 11:18 am ]
Заглавие:  Re: Изпарашутиране в дъжд

Изображение

Автор:  архитекта [ Чет Юни 03, 2021 12:38 pm ]
Заглавие:  Re: Изпарашутиране в дъжд

Джубака, много си далече от Леонардо, майна ... :lol:
Оставяа открит въпросът, защо ново крило парашутира в някакъв дъждец, пък било то и на уши...

Автор:  Buga [ Чет Юни 03, 2021 3:55 pm ]
Заглавие:  Re: Изпарашутиране в дъжд

архитекта написа:
Джубака, много си далече от Леонардо, майна ... :lol:
Оставяа открит въпросът, защо ново крило парашутира в някакъв дъждец, пък било то и на уши...


Както дилърът на въпросната марка каза - крилото си е супер, просто пилотът е смотаняк.

Автор:  архитекта [ Чет Юни 03, 2021 5:31 pm ]
Заглавие:  Re: Изпарашутиране в дъжд

Това си е типично дилърско мнение, което нищо не обяснява за крило EN B категория.

Автор:  DVD [ Чет Юни 03, 2021 7:03 pm ]
Заглавие:  Re: Изпарашутиране в дъжд

Според мен крило, което е сертифицирано като EN-B, но като му направиш уши се срива - е сертифицирано неправилно.

Автор:  Orgamisho [ Чет Юни 03, 2021 8:58 pm ]
Заглавие:  Re: Изпарашутиране в дъжд

Недилърско мнение:

Аз летя със същото крило. Правил съм уши не 1-2 пъти. Със спийд, без спийд нямам никакви проблеми. Дори не съм усещал някакво нетипично поведение.
Разликата е, че аз летя на горна граница. :)

Относно EN сертификацията - Не искам да звуча сякаш съм компетентен да говоря за сертификации, но наблюденията са ми, че това крило се държи по-стабилно отколкото по-ниския клас Б на UP. Но не изключвам възможността това да е в резултат от управлението на крилото.

Автор:  DVD [ Чет Юни 03, 2021 9:13 pm ]
Заглавие:  Re: Изпарашутиране в дъжд

Някой може ли да каже какъв размер е крилото и с какво общо тегло го лети пострадалия !?

Автор:  Милен [ Пет Юни 04, 2021 6:44 am ]
Заглавие:  Re: Изпарашутиране в дъжд

Buga написа:
архитекта написа:
Джубака, много си далече от Леонардо, майна ... :lol:
Оставяа открит въпросът, защо ново крило парашутира в някакъв дъждец, пък било то и на уши...


Както дилърът на въпросната марка каза - крилото си е супер, просто пилотът е смотаняк.


Ти го наричаш смотаняк!!!
Аз казвам, че не е спазил правилата!!!

Страница 2 от 4 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/