Здравей Ира. Радвам се, че си добре. Респект към колегите, които са ти помогнали. Малко се стреснах, като видях твоето име в раздел "Инциденти". От комфорта на земята ще си позволя няколко милси по случката. Първо дълбоки уинговер перфектно направени по идеална ос са доста трудна маневра, особено ако не сме ориентирани срещу вятъра или той е променлив. Ти си имала колапс от ляво при уинговер на дясно. Това се слуцва, ако не подържаме външната страна на крилото с леко управление. След кравата си влезнала в сатообразно движение на ляво (към кравата). Тук не ми е съвсем ясно защо си влязнала в спирала, при условие че си дала управление на колапсиралата страна. Може би кравата частично се отворил, ъгъла на атака от ляво е намалял и САТа е преминал в спирала. Хвърлила си запасен явно на голяма височина. Моето лично мнение е, че освен, ако не сме с Рогало, трябва да внимаваме със запасните на голяма височина, поради препятствията, които си описала. Може би е било възможно да оправиш кравата при голямата височина (ктабило, срив).
Лесно е като си седиш на стола
Бързо оправяне и до скоро!