Leonardo | ФОТО
Дата и час: Пет Юни 07, 2024 4:47 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие: :)
МнениеПубликувано на: Нед Апр 30, 2006 1:36 pm 
YaHooooO
edin pat na sopot na kacaneto bokvalno na desetina metra nad zemiata kriloto mi napravi 4elen tak znamenata se vartiaxa vav vsi4ki posoki duxa6e severoiug :))))) ot panika teka se nabrax na upravleniata 4e za malko ne go srinax :)) no ne na u6i pak i za ko sa tiq u6i davai palen sriv i tova eihaihaihaihaih :)))))))))


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Пон Май 01, 2006 7:24 pm 
Offline

Регистриран на: Пет Юли 02, 2004 8:40 pm
Мнения: 99
Местоположение: София
Не обичам никак да правя такива неща, но досега два пъти ми се е налагало да правя уши с натиснат спиид. Случи се при склоново реене на Аидата (до Хасково). Имаше голям градиент на вятъра във височина и използвах спиида по предназначение, а ушите, за да свалям височина. Противно на общата логика, че с уши би трябвало да ме отвява повече, не ме отвяваше, а получих желания резултат (на по-ниско скоростта на вятъра беше значително по-ниска и това компенсираше). Не ми се щеше да ми тъкне крилото на малка височина (още повече, че не бях правил подобно нещо), но алтернативата беше да ме отвее зад склона пък там всеки знае какво става в гората.
Само да кажа, че крилото ми е Суинг Мистрал dhv II доста старо, но се държеше много добре – може да е късмет, но това е информация от първо лице.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Май 02, 2006 6:50 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 12:28 pm
Мнения: 100
Ushi i speed-za rezultata pitaite Vesko ot Varna...toi ima gorchiv opit s tova i posledvasht rezerven...ama tova novite piloti ne sa go chuvali sigurno , che beshe otdavna.

_________________
Will fly till I die.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Май 02, 2006 8:27 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 11:02 am
Мнения: 871
Местоположение: София
Петър написа:
Не обичам никак да правя такива неща, но досега два пъти ми се е налагало да правя уши с натиснат спиид.


Не знам дали това е само механична грешка при изброявването, но за комбинацията уши + спийд, задължително първо се правят ушите, а след това се натиска спийд системата. В обратния ред става опасно.

Това Владич май вече го каза, ама като че ли не му обърнахте внимание. Ако сте набримчили спийда и тръгвате да правите уши, сами си навличате неприятности. Иначе в комбинацията няма нищо лошо, стига да се прави в правилния ред.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Май 02, 2006 8:42 pm 
Знам я тази комбинация . Знам, че ако ще се прави спеед + уши първо се правят ушите,но се питам дали на някой му се е случвало само при уши да е станалл челен тък?


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Май 02, 2006 8:42 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Юни 08, 2004 1:44 pm
Мнения: 335
Местоположение: Велико Търново
Име: Димитър Байчев
Цитат:
задължително първо се правят ушите, а след това се натиска спийд системата

Ъъ...верно уе, то май има леб у туй. Я някой, дет' са е нацепвал по същите параграфи да каже, е ли е тъй или на бълникът... :D


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Май 02, 2006 8:49 pm 
Offline

Регистриран на: Вто Юни 08, 2004 1:44 pm
Мнения: 335
Местоположение: Велико Търново
Име: Димитър Байчев
Ники, на уши крилото има по - малка площ и, следователно, по - голяма вертикална скорост, а камерите на крилото не са от горната му страна, така че профила се изпълва по - интензивно, налягането в профила трябва да е по - голямо, така че не виждам някаква причина едно технически годно крило да направи тък на уши, ако не мине през нещо мощно... :?:


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: челен тък не...
МнениеПубликувано на: Сря Май 03, 2006 8:19 am 
Offline

Регистриран на: Пет Май 20, 2005 3:33 pm
Мнения: 83
Местоположение: София
да се тъква крилото - не, но на уши (без спийд) 2-3 пъти яко ме разлюля по време на полет в съботата на сбора. Разлюляване + някакви опити за намачкване на крилото.

В тези случаи първата ми грижа беше да отпусна ушите, пък после да си говорим с крилото как следва да лети - криво, право, пълно или празно :)

В разговора на по бира след това инструкторите от Скайномад рекоха, че правилно съм действал.

_________________
Асен Баръмов, MAC Para, Eden III


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Май 03, 2006 9:09 am 
Offline

Регистриран на: Чет Дек 01, 2005 4:16 am
Мнения: 108
Местоположение: Melbourne
Асенски, ти все така ли му гукаш на крилцето. Ами жена ти да не почне да ревнува хей :lol:

_________________
FACE YOUR FEARS, FLY YOUR DREAMS!
Илин Илинов - Gin "Carerra"; Niviuk Peak 5
Gin Genie light; Skywalk Range Air


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Сря Май 03, 2006 4:37 pm 
Да бе МИтак, знам,че в слаби условия няма какво да стане ,ако крилото е изрядно, но не питам само за слаби условия а въобще
-----------

дали се е случвало на някой? Естествено,че при зверски условия примерно.


Върнете се в началото
     +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Чет Май 04, 2006 9:51 am 
Offline

Регистриран на: Пет Юли 02, 2004 8:40 pm
Мнения: 99
Местоположение: София
Благодаря за уточнението, Наско. Така и правих - първо отпусках спиида, после правих ушите и чак тогава пак настъпвах спиида. После по обратния ред - отпуснат спиид, оправяне на ушите.
А относно условията - ламинарен въздушен поток душащ челно срещу склона.


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие: Re: Челен тък по време на уши?
МнениеПубликувано на: Чет Май 04, 2006 4:20 pm 
Offline

Регистриран на: Сря Мар 10, 2004 3:40 pm
Мнения: 498
Местоположение: BG Bankya
YaHooooO написа:
Челен тък по време на Уши-случвало ли се е на някой и какво става?.....


Аз не се имам за опитен в безмоторното летене,но по-рано често стопявах излишната височина точно така....
Имах възможността да наблюдавам на кръгове от световната купа опитните пилоти как отивайки към финала срещу вятъра използват уши и спийд система...
Крилото лети бързо, голямото налягане и увеличеното пропадане намаляват вероятноста от тък....Намаленото удължение на крилото в този режим намалява и вероятността от колапс....
Все пак на стотина метра от земята е добре да се премине към по-нормално летене...

_________________
Летете ниско и бавно!
Голям кеф е,вервайте ми!
До среща във въздуха!
Венко


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: Вто Фев 27, 2007 2:46 pm 
Offline

Регистриран на: Чет Авг 24, 2006 12:08 pm
Мнения: 55
Местоположение: София
Име: Slavi
http://www.youtube.com/watch?v=PNqxfeI0 ... ed&search=


http://www.youtube.com/watch?v=p6g-Fz_h ... ed&search=

_________________
NEVER STOP EXPLORER GRAVITY
---------------------------------------
Slavi
GIN Carrera


Върнете се в началото
  Профил    +0 / -0 
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов