След световното и двете седмици летене на Шумен и Сопот, завърших сезона с може би най-готиното състезание на което съм бил.
За втора година братята румънци ме очароваха и показаха как могат да направят състезание което да накара световното да изглежда като съботно-неделен събор.
За 95-те евро такса участие, си струваше да се отиде до румъния ако ще и само заради културната програма всяка вечер. И въпреки че концертите не впечатляват всички, то нямаше как да не се впечатлим от наличието на много спонсори и размаха с който се извършваше всичко. Ние бяхме част от организацията, но честно казано бих отишъл и като обикновен състезател с удоволствие.
Чисто нов път до старт до който преди 2 години изобщо не е имало път, транспорта сам по себе си е преживяване заради уникалните "трашкарети" с които ни извозваха
.
http://www.youtube.com/watch?v=h8TkUvivenEЧисто ново обурудване за екипите по прибирането.
Хеликоптер с лебедка чакащ на позиция в лагера, който единият ден вдигнаха просто за да поснимат хората приготвящи се на старта
.
Спасители, лънч пакети, евтина храна и най-важното - добро летене.
Района на карпатите може да бъде изключително разнообразен - от алпииските терени с ограничени и наклонени кацалки по пътя към Брашов, до прорязаните от малки долини равнинни терени около Къмпулунг. За 5 дена успяхме да летим във всички възможни посоки, като на моменти беше доста предизвикателно поради ограничените кацалки, но в крайна сметка всичко беше много добре преценено, до голяма степен благодарение на Ники който се справи с директорската част, въпреки непознаването на терена и приключението в което го вкарах - благодаря Ники!
Мястото е шашаво и нямахме задача над 55 километра, но въпреки всичко района има потенциал и не е особенно лесен.
Явно е много добра идея да имаш отделен човек който да се занимава само с лайв-тракинга и да си сътрудничи с координатора по събирането. За пръв път съм на състезание на което където и да кацна, до 5 минути при мен цъфва човек от организацията, пита ме за номера ми и ми казва че колата ме чака!
Отразяването на събитието също беше на много високо ниво, не само благодарение на медиите, но и благодарение на усилията на организаторите включващи предавания на живо на сайта на състезанието през целия ден.
Вечерно време имаше избор за пилотите - лекциите на Денис Кортела или концертите в лагера - за всеки по нещо.
В крайна сметка успях да се прибера и с купата за 1-во отборно място, но това беше и благодарение на силният отбор който сформирахме и факта че всички останали от отбора пътуваха със самолети и решиха че аз трябва да взема купата защото съм с кола
За втора поредна година отново се убеждавам че тактиката да поканиш за безплатно участие топ пилоти работи много добре по отношение на вдигане ранга на състезанието. Българите също имаха няколко уайлдкарти, но за съжаление хората на които казах бяха заети.
Като цяло - много хвалебствия, но немога да си кривя душата - състезанието беше страхотно и мога само да го препоръчам!
Поздрави!