В общи линии - нищо специално, но отварям темата цел да напомня,че малките камъни обръщат колата. Накратко - старта на Сопот, И вятър пориви до 4 м/с. Пасажер - високичък ( закрива голяма част от видимостта ми напред) Качих се на върха Обичайните малки хвойни с остри камъни между тях, които колкото и незначителни да изглеждат образуват стъпала по 40 см. Стартираме, крилото излиза нормално, леко забавено, тръгваме напред, но поради И вятър крилото ни избутва метър в страни, където преминаваме през малките хвойнички с остри камъни, последва леко препъване, разтоварване на крилото, после слизане от тях с препъване и дори максималното убиране на крилото не достави достатъчно енергия, че да ни помогне да останем прави. "Полегнахме" наляво с леко приплъзване, при което скъсахме на пасажера анцуга. Та - не подценявайте малките неравности, когато сте с тандем (със соло крилото просто бих отчел присъствието им). Благодаря на Фози и Ира, които ми разпънаха крилото на мястото от което трябваше да излетим и смятам, че е единственото подходящо за този вятър място, когато се лети тандем ( чисто петно трева, на 10 метра от върха, посока ЮИ )
Поздрави
_________________ http://yahoooooskydance.com https://www.youtube.com/channel/UCSGoiR72lOMLSLOYCar6oUw
Acro: U-Turn Thriller X3 XC/Hike&Fly: Ozone LM5 XC: Ozone M6 Tandem: Ozone Magnum 2
|