Много хубаво видео. Следващите думи, не ги пиша с идеята да го дискредитирам. Това е типичното кацане след някое есенно реене или на края на прелет. Когато няма трафик, атмосферата е спокойна и слънцето се скрива.
Кацалките са много различни и обстоятелствата, при които ги ползваш също. Един термичен ден да кацаш на Сопот и да има много трафик е различно. Софийската поляна до околовръстното е широка, но често има много трафик и къса много балони. На Коняво пък е наклонена към селото, там лесно можеш да подминеш горичката и вече си върху черешите. Преди време малката кацалка на шуменското точно до пътя. Топ лендинг на Топола или Албена. За всички трябва отделно видео със стандартен заход. Ако има и апарати с различни характеристики на полета, които да кацат на едно място става страшно.
Не знам какво визираш под стандартен заход, но тези видеа с някакви самолети изобщо не се връзват тук. Ние в общия случай двигатели нямам, нито ползваме писти.
Аз бих казал да си отварят очите хората за трафик, да идват за кацане с повече височина, да избират най-подходящите места за кацане, а не най-близките до колата. И да летят често, нещо което аз не правя в последно време, но ще се поправя идния сезон.
Поздрави!
|