Отговора е:
Ще остане във въздуха повече или ще кацне последно, ако това е залога, крилото с най-малкото вертикално пропадане, няма значение от скоростта му при минимално пропадане ( поляри и т.н. ), на склон близък до "идеалния" - например "Пъстрина", управлявано от пилот можещ да използва максимално тази харатеристика на крилото.
Тъй като съвременните крила - Пара, Делта и Твърди имат почти изравнени характеристики относно минимално пропадане ( само, че при различни скорости на планиране ), на един "класически" склон, близък до "идеалния", като "Пъстрина" например, където реят "на склон"и безмоторници, решаващи ще са уменията на пилота, като разбира се, че с "по-твърдо"крило с финно качество ( с ниско съпротивление на планиране ) и по-малко пропадане ще му е по-лесно да остане повече във въздуха.
Хората са казали, че "никой не е успял да остане във въздуха" така, че успех на "състезателите".
С "острилки" или с "найлонови торбички", максималното задържане в планеризма с пара, делта и твърди крила, отдавна не представлява интерес за състезания, но за такива, които още не са покрили "значки" по FAI навярно ще е интересно.
Залагам, но залога ми може да е само конкретен, за конкретен "състезател", с конкретно крило, на конкретен "склон". Кои са пилотите и с какво ще се състезават, по-конкретно ! Антонио е готов, а ръкавицата не я пое никой !
P.S. България е част от Света, а това че тук, при прекрасните условия които имаме, се лети по малко с делта и почи вече хич с твърди крила - безмоторници, е друга бира !