Ne beshe quick-pin-a vinoven.
Choveka komentira posle che vajetata sa mu smeniavani s novi i iavno tozi deto gi e pravil, ne e presoval dobre Nicopress vtulkite i vajeto se e izvadilo. Po-tochno mai sa polzvali greshen razmer vtulka i ne se e stegnala dobre okolo vajeto.
Zatova, ako niakoga smeniate vajeta ( a te po princip se smeniat na godina vreme ili na 100 chasa poleti da rechem ) , vnimavaite na koi poveriavate tazi zadacha. Triabva da e profesionalist ili nai-malkoto da razbira kakvo pravi. Ima literatura po vaprosa, ima instrumenti, prosto triabva da se pravi vnimatelno. Az sam si smenial vajeta i znam kak se pravi, izglejda prosta rabota, no ima niakoi momenti, kadeto moje lesno da se sgreshi.Minalata godina mai edin pilot zagina tuka v USA, zaradi vaje, izpusnalo ot nicopress vtulkata. Choveka vartial stegnat zavoi i kato se natovarilo poveche kriloto, i se izvajda vajeto. A pilota si beshe opiten i prosto tozi deto mu e smenial vajetata go e preebal. Zatova e dobre sled smiana na vaje predi da se sloji na kriloto, da se testva s opredelen tovar, za da se vidi dali vtulkite darjat. Stranichnite vajeta se znae po princip kakav tovar nosiat, umnojava se po faktor pretovarvane i faktor za sigurnost i taka.
Primerno tuka na tozi site ima info i daje filmcheta kak se pravi, makar che tozi site ne e za aviacionna technika , no pone dava idea za neshtata
http://www.jrclancy.com/installation_otherinfo.html
ima link za filmche za Nicopress termination
eto i snimka na tipichna kombinacia ot vtulki
http://forum.skynomad.net/gallery/displ ... =22&pos=54