SkyNomad
http://www.forum.skynomad.net/

Конверсия на тракторен двигател в самолетен
http://www.forum.skynomad.net/viewtopic.php?f=11&t=3534
Страница 10 от 12

Автор:  Vlad [ Вто Ное 02, 2010 5:47 pm ]
Заглавие:  Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен

В събота 30.10 вечерен полет на летище Поликраище.
В неделя час над летище Ресен и после 30 мин. на Поликраище.
Вчера 01.11 панорамен полет от летище Поликраище с маршрут :
села Поликраище, Самоводене , Първомайци ,Янтра ,летището.
Кацнах, заредих с бензин и летях до мрак.
Беше прекрасно ,пожелавам го на всеки.

Автор:  venelin [ Вто Ное 02, 2010 6:48 pm ]
Заглавие:  Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен

поздравления!!!!!!
Разход,скорост,обороти за хоризонтален полет?
разкажи малко.... :)

Автор:  Vlad [ Вто Ное 02, 2010 9:50 pm ]
Заглавие:  Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен

ОК.Но по- късно.Някои от данните не са за вярване.

Автор:  Vlad [ Чет Ное 04, 2010 7:02 pm ]
Заглавие:  Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен

Днес летях цял следобед от летище Поликраище.
Полетите бяха основно на ниска височина 5-20 метра.
По GPS скоростта е 40 км при 2900 оборота.
Хоризонталният полет е при 2500,а излитам с 3400 оборота.
Летя с UP kantega 2 , DHV 1-2, до 105 кг.
Разход около 3,5л .
Въздушният винт е 110 см на Л.Л. правен за двигател 15 к.с. при 3500 оборота.
Учудващо е че може да се излита с този винт от поляна.
http://www.youtube.com/watch?v=CT3AT4wETlw
Това е първото излитане с тази машина.

Автор:  venelin [ Чет Ное 04, 2010 9:25 pm ]
Заглавие:  Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен

бравоооо....добра машинка....добра комбинация от крило и мотор....
по-малкия винт (аз препоръчвам 125см) и по-малкото крило(аз летя с тандемно крило) са ти вдигнали разхода....но 3,5л на час все пак е смешен разход за удоволствието ,което получаваш.....

Автор:  Vlad [ Пон Ное 08, 2010 8:59 pm ]
Заглавие:  Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен

В събота и неделя яко летене.

Автор:  Емо [ Вто Ное 09, 2010 7:10 am ]
Заглавие:  Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен

Vlad написа:
Днес летях цял следобед от летище Поликраище.
Полетите бяха основно на ниска височина 5-20 метра.
По GPS скоростта е 40 км при 2900 оборота.
Хоризонталният полет е при 2500,а излитам с 3400 оборота.
Летя с UP kantega 2 , DHV 1-2, до 105 кг.
Разход около 3,5л .
Въздушният винт е 110 см на Л.Л. правен за двигател 15 к.с. при 3500 оборота.
Учудващо е че може да се излита с този винт от поляна.
http://www.youtube.com/watch?v=CT3AT4wETlw
Това е първото излитане с тази машина.

В началото на клипа забелязвам постепонно затихващи роу осцилации на крилото, които ти не погасяваш. Те започват веднага след излитането, постепенно затихват и изчезват след първия ляв завой на 1.40 мин. от клипа. Забелязал ли си да се появяват често? Питам те защото едно от крилата ми е склонно да ги прави. Добре ще е да знаем кои крила са стабилни по роу оста и кои не...

Автор:  venelin [ Вто Ное 09, 2010 8:14 am ]
Заглавие:  Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен

да....наистина тези клатения наляво-надясно са особено изразени в този клип....
направо са проблем който заслужава отделна тема.....
знаеш че изследвах този проблем чрез пробване на различни крила....
за мен той се реши като разширих окачването на 80см (но това се отнася само за тандемни крила...)
за соло крило(за един човек) като че ли няма какво много да се направи,освен човек да се научи да гаси осцилациите още в зародиш.....но е неприятно....не можеш да пуснеш командите....

Автор:  Vlad [ Вто Ное 09, 2010 5:54 pm ]
Заглавие:  Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен

Прави сте.Но напомням , че това е най-първият полет.
Тези клатушкания не ми се струваха нито силни ,нито опасни.
Реших да не се мъча да ги погасявам защото можеше да се получи обратен ефект
- да увелича маховете. При следващите излитания също имам малки клатушкания,но се
научих бързо да се справям с тях.

Автор:  dreamworks [ Вто Ное 09, 2010 6:45 pm ]
Заглавие:  Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен

Браво човече! Пожелавам безаварийни и приятни полети! Сподели снимки на конструкцията. Успех и наздраве!

Автор:  Vlad [ Вто Ное 09, 2010 6:50 pm ]
Заглавие:  Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен

Благодаря.
http://www.youtube.com/watch?v=oDKCevWko-8
Полет на малка височина.

Автор:  gicheve [ Сря Ное 10, 2010 11:49 am ]
Заглавие:  Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен

Браво Жоро, браво Обрешка!

Нямам търпение да ви видя творенията и да полетим заедно. Е аз ще подтичвам... докато излетя :)

Автор:  Vlad [ Нед Ное 14, 2010 11:11 pm ]
Заглавие:  Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен

В събота и неделя отново яко летене.

Автор:  venelin [ Пон Ное 15, 2010 8:27 am ]
Заглавие:  Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен

вчера изпробвах трайктора на Вальо с промени в окачването....
разширено до 80 см и с т.нар."автоматично" извеждане на крилото чрез А коланите.
снимки качих на http://picasaweb.google.com/venkost/AzI ... 2551836290

Автор:  carevec313 [ Сря Ное 17, 2010 6:51 am ]
Заглавие:  Re: Конверсия на тракторен двигател в самолетен

Здравей Венко,
Това разширено окачване /80см./ само за тандемни крила ли е или може да се използва при соло крило с високо окачване?
Поздрави
Петър - ВТ

Страница 10 от 12 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/